Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Pico and the Uberhaircut Pico and the Uberhaircut

Rated 5 / 5 stars

yes goode



How To Appeal To Newgroun How To Appeal To Newgroun

Rated 5 / 5 stars

cool fantastic im gonna make something based on your advice now because i am unaware of the irony


KhawnerL responds:

i was being satire god fucking noob >_>


Anusboy: The Movie Teaser Anusboy: The Movie Teaser

Rated 5 / 5 stars

my eyes have seen the glory

of the anusboy teaser

herk a wompa dompa domp a lumpa dump caesar


People find this review helpful!

Recent Game Reviews


Depict1 Depict1

Rated 4.5 / 5 stars

nice game

i really enjoyed it. i didnt even mind the portal-esque 'the ai is lying' story, which i figured would be really annoying but it wasnt so gj

both endings were clever

that little block thing before the final 'boss' was kind of annoying though i think it should've been higher



Meet'N'Fuck: Sal Meet'N'Fuck: Sal

Rated 5 / 5 stars

ahahahah

well done


cnk responds:

Yes


Robot Dinosaurs Robot Dinosaurs

Rated 4 / 5 stars

haha

goddamn i love your writing its so unbelievably cheezy

the game itself was cool i liked the laser beams but that diagonal path in the middle was frustrating kind of a hard angle for such a magnificent being

so yeah pretty cool shit


Recent Audio Reviews


Sweet Agatha Sweet Agatha

Rated 5 / 5 stars

ever since i went and killed my baby

sex is a lot less fun ;(


People find this review helpful!

NGHH KO1 - Theicon Vs Redmong NGHH KO1 - Theicon Vs Redmong

Rated 5 / 5 stars

welp

gotta vote for redm

im kinda obligated to considering he's the fuckin best ever but you know i just cant vote for someone who compares red to lady gaga on ecstasy

holmes

god how lame is that shit



Megaman Ultraman7 Megaman Ultraman7

Rated 5 / 5 stars

fantastic

a treat to the ears and the mind


Recent Art Reviews


spandex spandex

Rated 5 / 5 stars

dam

hot a what


Sashura responds:

hot baabhabhiat


Yet Another Hank doodle Yet Another Hank doodle

Rated 5 / 5 stars

heh

he kinda looks like Bruce Willis


People find this review helpful!

Orginail Characters on NG Orginail Characters on NG

Rated 1.5 / 5 stars

i dont like it

the composition is a mess, it seems like another one of those dumb group shots where everyone is randomly placed. everything seems to blend together because of the generic flesh-tone/everything being yellow and orange.

you also seem to be trying to pull off every character in a different style. that doesnt help at all. characters existing within the same piece drawn by the same person should look it. they also seem to be out of scale, which really doesnt make sense. it's just annoying really.

in the future please try to regard composition, placement, color theory, scale, and your natural style as dear friends and not things to intentionally avoid.